ارسال رایگان محصولات بالای 250 هزارتومان و بیشتر
پشتبانی:

021-88596812

پشتبانی:

09919564001

چرا کنتورهای نیرو ارکان کارون انتخاب ماست؟

چرا کنتورهای نیرو ارکان کارون انتخاب ماست؟

دقت در کنتورهای آب یکی از موارد بسیار مهم در سیستم های توزین و اندازه گیری مصرف آب است. دقت در این کنتورها به معنای صحت و قابل اعتماد بودن اطلاعاتی است که توسط آن ها به دست می آید.

بدون داشتن یک کنتور دقیق و قابل اعتماد، نمی توان به درستی مصرف آب را سنجید و کاربران نمی توانند به صورت عادلانه پرداخت های خود را براساس مصرف واقعی خود انجام دهند. به علاوه، دقت در کنتورهای آب نقش بسزایی در حفظ منابع آب بازی می کند. با توجه به فشار رو به افزایش بر منابع آب شیرین، لازم است تا منابع آب با دقت بالاتر و بهینه تر مدیریت شوند.

با استفاده از کنتور های دقیق، مصرف کننده ها قادر خواهند بود تا مصرف آب خود را بهینه کنند و از اسراف آب جلوگیری کنند. همچنین، دقت در کنتورهای آب به ما امکان می دهد تا به صورت دقیق تر و با دسترسی به اطلاعات صحیح، برنامه های مدیریت منابع آب را براساس نیاز و وضعیت واقعی منابع طراحی کنیم.

علاوه بر این، دقت در کنتورهای آب نقش مهمی در حفظ حقوق مالکان است. با توجه به اینکه هزینه های آب براساس مصرف واقعی تعیین می شود، دارا بودن یک کنتور دقیق و قابل اعتماد بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از کنتور های نامطلوب، شخص گزارش های نادرست را تولید کرده و سعی خواهد کرد تا پرداخت هایی بیشتر از مصرف واقعی کند. اما با داشتن یک کنتور دقیق و قابل اعتماد، این مشکل برطرف می شود. از طرف دیگر، از مهم ترین دلایل استفاده از کنتور آب جلوگیری از سوء استفاده افراد در مصرف بی رویه از آب شیرین می‌باشد.

آب بر روی کره زمین به دو صورت آب شیرین قابل مصرف و آب شور غیر قابل مصرف تقسیم می‌شوند. آب شور که بیش از 97% از آب کره زمین را شامل ‌می‌شود، آب دریا ها هستند که غیر قابل مصرف برای آشامیدن و یا کشاورزی می‌باشند. 3% باقی مانده، آب هایی هستند که قابل آشامیدن و کشاورزی هستند؛ این آب ها شامل آب های زیرزمینی، یخچال های طبیعی، آب باران و… می‌باشند.

طبق تفاسیر متوجه ضرورت و محدودیت در مصرف آب های شیرین می‌شویم؛ لذا رعایت مصرف امری کاملا ضروری است و این کم بود آب شیرین دلیل منطقی بر وجود قوانین محکم برای مصرف آب می‌باشد. دلیل دیگر برای وجود محدودیت در مصرف آب، سخت و پر هزینه بودن روند تصویه آب می‌باشد. لذا دولت ها و سازمان های مدیریت و پخش آب(سازمان آب و فاضلاب) ملزم به وضع قوانین و محدودیت برای مصرف می‌باشند.

مدیریت مصرف آب توسط دولت

دولت برای مدیریت مصرف آب، با توجه به هزینه های تصویه آب، شرایط اقلیم منطقه، میزان نیاز آب کشور(کشاورزی، خانوار)، قیمت هایی را طبق شرایط وضع می‌کند. که علاوه بر تامین مالی برای ادامه شرایط، باعث ایجاد حس محدودیت و جلوگیری از هدر رفت آب شیرین کشور شود. برای جلوگیری از مصرف بی‌رویه آب، و ایجاد عدالت در پرداخت هزینه های آب مصرفی، باید میزان مصرف آب خانوار و بخش تولید کشور را اندازه گیری کنند و طبق آن قیمت را برای پرداخت به آن ها اعلام کنند.

برای اندازه گیری و بررسی آب مصرفی، از کنتور آب استفاده می‌کنند؛ شرکت آب و فاضلاب توسط شبکه آبرسانی شهری(لوله های بزرگ انتقال آب) آب را توضیح می‌کند و کنتور های آب میزان آبی که ساختمان ها از این شبکه دریافت می‌کنند را محاسبه می‌کنند. شرکت آب و فاضلاب با دریافت آمار کنتور های آب، و ضرب آن در نرخ مصوب میزان مبلغ پرداختی مصرف کنندگان را توسط قبوض کتبی اعلام می‌کند.

در این مطلب با تمامی نکات در معرفی انواع کنتور آب و ویژگی های کنتور های آب آشنا شدید؛ برای انتخاب کنتور آب مناسب و نصب کردن آن بر ورودی آب به ساختمان، می‌بایست از یک متخصص و تولید کننده قابل اعتماد و با تجربه کمک بگیرید چرا که کاهش فشار آب ساختمان و یا قطع شدن آن مشکلات آزاردهنده ای برای ساکنین ساختمان بوجود می‎آورد.

گارانتی هوشمند

بهترین تولید کننده کسی است که علاوه بر شناخت و تجربه، با استفاده از دستگاه های بروز و شناخت بهترین متریال که با سازه ی ساختمان متناسب باشد اقدام به تولید کنتور آب کند.

یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید کنتور، ضمانت و پشتیبانی کنتور می باشد؛ کسی که به عنوان تولیدکننده قصد تولید و فروش کنتور را دارد باید تجربه و شناخت کافی از مشکلات احتمالی مانند ترکیدگی لوله، و مشکلات دیگر آن داشته باشد و آماده رویارویی با این مشکلات باشد و در صورت نیاز با گارانتی معتبر و قابل ارجا به خریداران اطمینان خاطر بدهد و با استفاده از دستگاه های بروز مشکلات آن ها را برطرف کند.

کنتورهای آب نیرو ارکان کارون علاوه بر کیفیت و تاییدیه های داخلی و خارجی از نظر متریال و نوع ساخت پیشرفته کنتورهای آب، نیرو ارکان کارون گارانتی هوشمند و مدت داری برای مشتریان خود به ارمغان اورده است که با استفاده از ان کنتور آب شما ثبت و در صورت بروز مشکلات پیش بینی شده پشتیبانی می شود.

در مورد گارانتی هوشمند بیشتر بدانید.

پست قبلی

کنتور آب هوشمند

پست بعدی

نحوه عملکرد کنتور آب – قسمت اول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برای امنیت، استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare مورد نیاز است که مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی CloudFlare و شرایط استفاده است.

تاثیرات مصرف هوشمند آب در ساختمان‌ها

سلام، ثبت نام کنید
و به نیرو ارکان کارون متصل شوید!

اولین کسی باشید که از آخرین روندهای ما مطلع می شود

سبد خرید
ورود

برای امنیت، استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare مورد نیاز است که مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی CloudFlare و شرایط استفاده است.

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید