ارسال رایگان محصولات بالای 250 هزارتومان و بیشتر
پشتبانی:

021-88596812

پشتبانی:

09919564001

نمايشگاه بين المللي صنعت آب

صفحه اصلینمايشگاه بين المللي صنعت آبنمايشگاه بين المللي صنعت آب

نمايشگاه بين المللي صنعت آب و تاسيسات آب و فاضلاب ايران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي و تجاري ايران در اين حوزه كه سالانه با حضور جمع كثيري از شركتهاي توانمند داخلي و خارجي در زمينه صنعت آب و فاضلاب برپا مي گردد فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان اين صنعت قرار دهند و با در نظر گرفتن روند تقاضاي بازارها و سمت و سوي رشد اين صنعت، فعاليتها و نوآوري هاي آتي خود را هدايت نمايند. لذا به اطلاع كليه علاقمندان و فعالان در اين صنعت مهم و كليدي مي رساند هفدهمين دوره اين نمايشگاه بين المللي در تاريخ ۹ الی ۱۲ دی ماه ۱۴۰۱ در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار خواهد شد. در اين راستا ستاد برگزاري قصد دارد با رويكردي متفاوت خدمات ويژه اي را جهت هرچه بهتر معرفي كردن شركت كنندگان در اين نمايشگاه ارائه نمايد. با اين اميد كه برگزاري اين رويداد بزرگ با مشاركت كليه دست اندركاران اين صنعت، گامي رو به جلو در راستاي اعتلا و انعكاس هر چه بيشتر توانمنديهاي اين صنعت در ايران و جهان باشد.

نمايشگاه بين المللي صنعت آب

نمايشگاه بين المللي صنعت آب

با همکاری مشترک روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ج.ا. ایران، نشریه اقتصاد و نمایشگاه و برگزارکنندگان نمایشگاه در این صفحه می توانید اخبار مربوط به نوزدهمین نمایشگاه بین المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران ۱۴۰۲ ، اطلاعات برگزار کننده ،معرفی برندهای برتر و گفت و گو با مدیران این صنعت و تاریخچه نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب تهران ۱۴۰۲ را مشاهده کنید.

تاریخ شمسی: ۲ بهمن الی ۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ ۴ روز نمایشگاه زمان بازدید ۹ صبح الی ۱۵ عصر محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

 

پروژه قبلی

دستور آبی مجلس به وزارت نیرو

پروژه بعدی

مشکلات آب در شهرستان ها جدی شد

تاثیرات مصرف هوشمند آب در ساختمان‌ها

سلام، ثبت نام کنید
و به نیرو ارکان کارون متصل شوید!

اولین کسی باشید که از آخرین روندهای ما مطلع می شود

سبد خرید
ورود

برای امنیت، استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare مورد نیاز است که مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی CloudFlare و شرایط استفاده است.

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید