ارسال رایگان محصولات بالای 250 هزارتومان و بیشتر
پشتبانی:

021-88596812

پشتبانی:

09919564001

عملیات تعویض خط انتقال آب چشمه سفید آغاز شد

صفحه اصلیعملیات تعویض خط انتقال آب چشمه سفید آغاز شدعملیات تعویض خط انتقال آب چشمه سفید آغاز شد

به گزارش خبرگزاری در این اطلاعیه آمده است: احتراماً باستحضار همشهریان ساکن در مناطق نصر، فرشته و سپهر می‌رساند، با عنایت به لزوم عملیات اجرایی تغییر مسیر آبرسانی زرینه رود، امروز دوشنبه با قطعی آب مواجه خواهند بود.

لذا ضمن پوزش از شهروندان عزیز خواهشمند است با صرفه جویی در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیرضروری همکاری لازم را با این شرکت معمول فرمایند.

امیر باقی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات اجرایی تعویض خط انتقالچشمه سفید” شهر ملکشاهی به طول ۳۰۰ متر با لوله ۳۱۵ میلی متری پلی اتیلن آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به اهمیت تامین آب شرب با کیفیت برای مردم شهر ملکشاهی این پروژه اجرا می‌شود. وی مبلغ پیمان پروژه را ۵,۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات آبرسانی به شهر ملکشاهی برشمرد و اظهار داشت: براساس برنامه زمانبندی این پروژه تا دوهفته آینده در مدار بهره برداری قرار می‌گیرد.

معاون توسعه و بهره‌برداری آبفای استان، میزان آبدهی این چشمه را ۳۰ لیتر بر ثانیه اعلام نمود و تاکید کرد: با اتمام و بهره‌برداری از این پروژه، شاهد افزایش ظرفیت تامین و ارتقا سطح کیفی آب شرب شهر ملکشاهی خواهیم بود.

پروژه قبلی

مصرف بی‌رویه آب، افت فشار و قطع اب در بسیاری از مناطق موجب خسارت می شود

پروژه بعدی

سیاست‌های اشتباه منابع آبی ایران را هدر می‌دهد

تاثیرات مصرف هوشمند آب در ساختمان‌ها

سلام، ثبت نام کنید
و به نیرو ارکان کارون متصل شوید!

اولین کسی باشید که از آخرین روندهای ما مطلع می شود

سبد خرید
ورود

برای امنیت، استفاده از سرویس Turnstile CloudFlare مورد نیاز است که مشمول سیاست حفظ حریم خصوصی CloudFlare و شرایط استفاده است.

هنوز حسابی ندارید؟

یک حساب کاربری ایجاد کنید